Wij verhuren bijna alles

Wij verhuren bijna alles voor een korte of langere periode

Voor al uw meeting en events hebben wij een groot assortiment van
verhuurartikelen en diensten beschikbaar.

Onderstaand een overzicht van ons verhuurprogramma.

Heeft u iets nodig? Laat het ons direct weten en bel naar 0255-521680.

Audio

  • Kleine en grote geluidsets
  • Draadloze rever- en handheldmicrofoons
  • Spraak- en zangmicrofoons
  • Fluistersets
  • DJ set en DJ booth
  • Discussiesystemen met opnamemogelijkheid
  • Vergadersets
  • .. et cetera

Presentatiemiddelen

  • Flip-overs
  • (digitale)Whiteboards
  • Prikborden
  • Interactieve beeldschermen
  • Projectoren en projectieschermen
  • LED schermen in alle afmetingen
  • Vertaalcabines
  • Presenters
  • Katheders
  • .. et cetera

Personen

  • Muzikanten/artiesten
  • DJ’s
  • Voorzitters
  • Sprekers
  • Eventmanagers
  • Projectleiders
  • Gastheren/vrouwen
  • .. et cetera

Evenementen

  • Stemsystemen (ook via mobiele telefoon)
  • Speakertimers
  • Podiumdelen inclusief tapijt
  • Rode lopers
  • Pipe & drape
  • Decor- en standbouw
  • (LED) dansvloeren
  • Decoratie en (lounge)meubilair
  • Sfeerverlichting, LED verlichting, dansvloerverlichting
  • Portofoons
  • .. et cetera

ICT

  • Laptops, iPads, desktop computers, laptopspeakers
  • Printers (workcenters)
  • IT netwerk oplossingen
  • Powerbanks voor het opladen van mobiele device
  • .. et cetera

Communicatie

  • Videoconference
  • Conferentietelefoons (Spiderphone)
  • Skype
  • Narrowcasting
  • .. et cetera

Wij bieden al 15 jaar razendsnel de beste service en dienstverlening!

De tegenwoordige leadtime is dermate kort dat offertes, adviezen en dienstverlening razendsnel gerealiseerd moeten worden om de zakelijke gast tevreden te stellen zodat ze bij u boeken. Onze dienstverlening is daar 100% op afgestemd!!

Hoe wij dat doen?
Onze gewaardeerde professionele back-office neemt graag de technische communicatie met de zakelijke gast van u over om snel te reageren zodat wij alle details en wensen direct kunnen vertalen naar een duidelijke offerte welke wij weer aan u voorleggen. Op die manier dragen wij bij aan:

  • een razendsnelle reactie op de aanvraag van de gast
  • alle technische wensen worden in detail besproken met de gast
  • een terugkoppeling aan uw team
  • direct een offerte welke u kunt aanbieden
  • ontzorgen van het sales en banquetingteam

Onze betrouwbare 24/7 dienstverlening, service en producten worden volledig op u afgestemd voor een sterke, plezierige en succesvolle samenwerking.

Full service en wij doen wat we met u afspreken

Wij hebben bijna alles in huis om u te helpen om uw meeting & events tot een succes te maken.

Laat u assisteren door onze professionele back-office en projectleiders, zij staan u ten dienste en begeleiden het gehele project, klein of groot, voor u. Wij zorgen er 100% voor dat u zich volledig en in alle rust kunt richten op uw gasten.

Én full-service! Dat betekent dat wij voor u alle lastige technische gesprekken met uw opdrachtgever uit handen nemen en dat wij uitvoeren wat wij met u en met hen afspreken. Dienstverlening zoals het hoort!

U doet wat u leuk vindt, wij doen waar wij de beste in zijn!

Waarom kiezen voor J.P. Audio Visueel BV?

 

Uw voordelen op een rij:

  • Snelle offertes om de zeer korte leadtime te beantwoorden
  • Engelse offertes indien gewenst
  • Bespaar geld, wij werken vaak goedkoper dan andere leveranciers!
  • Wij denken buiten de box, het kan ook anders
  • U ontvangt onze gegarandeerde kwaliteit
  • Wij leveren op het afgesproken tijdstip
  • Wij zijn uw partner en juist geen leverancier, ervaar het verschil
  • Proactieve medewerkers op de werkvloer gekleed in maatpak of bedrijfskleding
  • Onze back-office neemt werk en alle zorg uit handen van uw salesafdeling in het offertetraject
  • On-site werkbezoeken en ondersteunend advies plus upselling
  • Ruime eigen voorraad apparatuur
  • Spoedleveringen in no time geregeld
  • Buiten kantoortijden en in het weekend bereikbaar om uw vragen te beantwoorden en spoedleveringen te realiseren, 24/7!
  • Wij stellen sponsorbudgetten beschikbaar en geven u een ruime fee op onze apparatuur

 

En wat is ons voordeel? U bent onze ambassadeur!

Iedereen wint, we staan daarom graag voor u klaar!

“J.P. Audio Visueel maakt duidelijk het verschil” 

Dat is wat onze klanten zeggen en daar zijn we echt trots op.

De jarenlange ervaring en verkregen expertise heeft van ons in de loop der jaren dé specialist gemaakt in het op hoge kwaliteit faciliteren van hotels en hotelketens.

Wij verlenen zeer sterke backoffice diensten, ontzorgen uw salesteam, wij reageren razendsnel op de korte leadtime aanvragen, wij denken uit de ‘box’ en leveren daardoor ook veel meer dan alleen AV producten. Verkoop en verhuur afgestemd op de hotelbranche, wij zijn uw ideale partner en leveren een grote bijdrage aan het succesvol zijn van uw onderneming.

Door deze unieke dienstverlening zijn wij ‘preferred supplier’ voor vele hotels, bijzondere locaties en zakelijke opdrachtgevers.
Wij zien er naar uit u te mogen begroeten als nieuwe klant.

Wij zien er naar uit u te mogen begroeten als nieuwe klant. Bel ons op 0255-521680 of e-mail ons als u iets nodig hebt, wij helpen u graag!

Bent u nog geen vaste klant bij ons? Meld u aan en ontvang direct 15% instapkorting op de inhuur!

Ik word jullie vaste klant en krijg direct 15% instapkorting op de inhuur*